Klachtenregeling - Fietsenwinkel Barendrecht

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

U kunt ons mailen via [email protected]

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Ontvangen met schade?

Indien u een product ontvangt met schade, dan moet u dit binnen 48 uur melden bij ons. Indien u de schade van het product later constateert is het voor ons niet meer na te gaan alwaar deze schade door is ontstaan. Let op de fiets mag geen gebruikssporen hebben. Als een onderdeel van de fiets beschadigd is aangekomen verwachten wij de beschadigde onderdeel. Zodra deze binnen is sturen wij een nieuwe op.

Garantie

Fietsenwinkel Barendrecht B.v. hanteert de garantiebepaling zoals die door onze leverancier zijn vastgesteld. Over het algemeen heeft u 1 jaar garantie op het frame en voorvork. Op onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn, zoals banden, ketting, achtertandwielen, kabels, pedalen en remblokken wordt geen garantie gegeven. Schades als gevolg van onjuist gebruik, val schade en roest vallen buiten de garantie.

Garantie afhandeling vindt plaats in onze vestiging te Barendrecht. Indien garantie afhandeling per post mogelijk is, zijn de portokosten daarvan voor uw rekening.
Mocht er iets niet in orde zijn met uw product, neem dan altijd eerst contact met ons op. In overleg met u wordt dan besloten hoe uw klacht zo snel en soepel mogelijk kan worden afgehandeld.

Mocht er iets niet in orde zijn met uw product, dan verzoeken wij u binnen een termijn van 7 dagen contact op te nemen met ons. In overleg wordt er dan besloten hoe uw klacht zo snel en soepel mogelijk kan worden afgehandeld.

Let op: Fietsenwinkel Barendrecht B.V. zal nooit reparatiekosten/onderdelen van derden vergoeden.

In doos bestelde fietsen

Er is een mogelijkheid bij ons om de fiets volledig rijklaar te laten leveren. In dit geval zijn wij verantwoordelijk voor de juiste montage van de fiets. Mocht u de fiets in doos bestellen bent u verantwoordelijk voor de montage van de fiets en afstellen van bepaalde onderdelen. Aan de onderstaande punten dient u extra aandacht te besteden:

  • Juiste luchtspanning voor de banden
  • Ketting nakijken of het niet aanloopt tegen kettingkast
  • Ketting aanspannen (komt voor dat ze te strak zijn of te los zitten)
  • Afstellen van remmen en versnellingen

Het niet juist afstellen van de bovenstaande punten valt niet onder garantie.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Fietsenwinkel Barendrecht bij is aangesloten.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

WhatsApp WhatsApp us
DEC AANBIEDING: Online 5% korting met code "bf5" | in de winkel 10% korting + accessoire Meer info
Hello. Add your message here.